نه برای نیاز.
نه از روی اجبار.
و نه از روی تنهایی..
فقط برای اینکه ارزشش را دارد و دوستش داری...
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 200 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 20:34