«...خیلی مهم است که یک نفر ، فقط یک نفر ... »
کمی مکث کرد ، انگار بغض راه گلویش را گرفت ، اما زود به خودش مسلّط شد .
« ... یک نفر توی دنیا، آدم را از تهِ دل دوست داشته باشد. میفهمی ؟ حتّی اگر بد دوست داشته باشد، یعنی از طرزِ دوست داشتنش خوشت نیاید .»
عشق و جزا 2...
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: جمعه 17 آذر 1396 ساعت: 1:40