گاهی یواشکی خواب تو را می بینم
یواشکی نگاهت می کنم
صدایت می کنم...
بین خودمان بماند
اما من
هنوز تو را
یواشکی دوست دارم !
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: هنوووزم, نویسنده: بازدید: 141
به هر بهونه تیغ روی دست میکشم.
دارم به اخر میرسم.
از چی بگم
از چی بگم
...................
نوشته ای از خودم.
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 165
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 152
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140
پرسه در رویای شب
در سکوتی مطلق از
قانون درد
رفتن از خود
هجرت از آینه تا...
یک قبیله درد
در چشمان مرد!!!
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157