به هر بهونه تیغ روی دست میکشم.
دارم به اخر میرسم.
از چی بگم
...................
نوشته ای از خودم.
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: دست نوشته ی دل من, نویسنده: بازدید: 177 تاريخ: سه شنبه 30 شهريور 1395 ساعت: 10:48