گاهی یواشکی خواب تو را میبینم یواشکی نگاهت میکنم صدایت میکنم... بین خودمان بماند اما من هنوز تو را یواشکی دوست دارم !
ما را در سایت عشق و جزا 2 دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: يکشنبه 28 شهريور 1395 ساعت: 20:34