عشق و جزا 2

متن مرتبط با «برایم مهم نیستی» در سایت عشق و جزا 2 نوشته شده است

برایم مهم نیست

  • نیلوبلاگ

    برايم مهم نيست چه ميشود...به همه ي باورهايم سوگند...هيچ چيزبرايم مهم نيستيک کلام!!!من...دست از...دوست داشتنت نميکشمواين نهايت خوشبختي!!!گيرم که تمام دنيابگويند ما مال هم نيستيم!!!مابه درد هم نميخوريم!!!گيرم براي زير يک سقف رفتن...عشق...آخرين معيار اين جماعت باشد!!!گيرم دوست داشتن بدون سندحرام باشدعجيب باشد!!!باورنکردني باشد!!!من اما...گير اين گيرهانيستم!!!من تا ابد...گيرچشمان توام!!!گير دوست داشتنت!!!ميبوسمت...ميخواهم همه بدانندکه...من براي دوست داشتنتبراي لمس دستانت...براي غرق شدن در آغوشتازهيچ...

    ادامه مطلب